Wednesday, September 23, 2009

YEAY!!!JUMPA JUGAK "NUR" KERIANGAN!!

Alhamdullilah..aku da selamat smpai dkt umah setelah 2-3 hari duduk di kampong terCINTA!!hahaha..di ipoh perak darul ridzuan.yeay!!aku terlalu gembira tak terkata bila dok sana..xtvt kt sana besh

1st day:aku smpai dlm pukul 11 pg(sowie syg coz ta btaw i da smpai kg)...hepi dowh..aku dtg bawak lauk2 yg belom dimasak..hahah..such as ayam,udang ikan n sotong..kmi akn adakan BBQ party...hahahahah..tp,BBQ was held during tgahari..not mlm..tak wat mlm coz mlm kmi smua ada PLAN lain!!!hahahaha..aku bnyk mengerahkan tenaga on dats day!hahaha..tp ta keshah..jnji smua dpt mkn gan hepi!!sepupu-sepapat aku smua memainkan peranan msing2!hahaha..i like!!yeay...pas uhh,kmi mkn2..sembang2!hahaha



2ndday:OMG!!!hahaha..k.yong ajak aku g JAYA JUSCO beli baju raya..ahaahahah.diarang semua simpati kt aku coz tahun nieyh aku tadak baju raya..hahhaa...sadis dowh....hahaha..aku pon mandi2..siap2 untuk kuar..yeay!..tiba d JJ,aku hepi..OMG!diarang smua tros serbu cinema...ceyhhhhh!aku ingt nk beli baju aku lu..ahhahaha..fine!survey la cita apa yg ada..jiwa ku meronta2 untuk tgk FINAL DESTINATION 4!!tp apakn daya,dah smua adik aku nk tgk JIN NOTTI..hahaha..aku pon terpaksa layan..takan nk biarkan yong tgk jin notti gan adik2 aku ja...sian yong!huhuu..then kmi mkn2 di mcd!!walawehhhyhh!!full dowh mcd..apa2 pon,full ka apa ka..aku tetap nk g mcd!!lapar gilak!hahaha..then..aku jln2..aku jumpa kedai elektronik...aku tros msuk tuk survey haraga..cuba teka harga apa??harga MP4 la..ahahha..aku sangap dowh MP4 sejak MP3 bodo aku ilang dri pndgan aku!!ahhaha...aku then tros serbu kt kedai CHEETAH...yeya!!aku dpat gk bju raya aku!!hahahah..shemart dowh..aku da lama mgidam bju nieyh...ala bju ug cm budak korea..ala2 ibu mgandung uh..dun care la!apa korg nk ckp!hahhaha..aku hepi tahap gila kt situ!

k r
gtg
ada hal
t aku update lagi
tq semua!

No comments:

Post a Comment